Persbericht 13-11 & 14-11 2021

Geachte allemaal,

We waren er allemaal klaar voor. De zaal was er helemaal klaar voor en wat hadden we er ontzettend veel zin in.

Maar helaas mocht het niet zo zijn. We hebben met veel pijn in ons hart moeten besluiten om The Night of the Prins op 13 november 2021 niet door te laten gaan. Naar aanleiding van de genoemde maatregelen die tijdens de persconferentie zijn verteld. We hebben met alle betrokken partijen besloten om deze avond te verzetten naar Januari 2022. Verdere info zal nog volgen.

De kaarten die door u zijn gekocht voor deze avond blijven dus geldig.

Dan de jeugdzitting/playbackshow op zondag 14 November. We hebben samen in goed overleg besloten deze voor onze jeugd wel door te laten gaan.

We hebben dan uiteraard wel met maatregelen te maken waar wij niet onderuit komen. Zoals bij de ingang uw QR code met legitimatiebewijs laten zien. En we verzoeken iedereen een zitplaats te vinden in de zaal en daar te blijven zitten.

We hopen dat we samen er een leuke middag van maken. Hopelijk zien we je 14 November om 13.30 uur in de Brink.

We gaan ervoor om in Januari de draad weer volledig op te mogen pakken.

Mochten er nog vragen zijn? Stel ze gerust via de mail op secretariaat.oivers@outlook.com

Met vriendelijke groet,

Voorzitter Rob Fleskens

Namens het bestuur van CV de Oivers

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.